Публикувано на 03 ноември, 2020

Продукт на „Спортс Мениджмънт България“ променя нагласите на футболните фенове

Добродневно

Електронното първенство по футбол на България WINBET е-футбол лига 2020, организирано от Sports Management Bulgaria, успя само за 1 седмица да трансформира коренно представите на футболните фенове за телевизионно развлечение. Турнирът стартира официално на 15 септември и ще приключи в края на декември. Излъчваният по Sportal TV продукт провокира изключителен интерес и статиите за него в последната седмица на октомври бяха преглеждани от десетки хиляди читатели. Информативните дописки бяха следени от между 27 000 и 56 000 души, докато интервюто на д-р Виктор Кирков, собственик на Sports Management Bulgaria достигна до над 11 000 четения.

 

„За сегашното поколение деца и младежи гледането на видеоигри се превърна в изключително популярна дейност, която постепенно ще увеличава присъствието си в традиционните медии като вид развлечение. Затварянето на хората по домовете им заради епидемията от COVID-19 просто ускорява един устойчив процес на завземане на пазарен дял от страна на електронните спортове. В световен мащаб над половин милиард души гледат на годишна база такъв вид продукция, като почти 40% от тях я следят редовно", коментира д-р Кирков пред Sportal.bg

 

Sports Management Bulgaria влезе в гейминг индустрията с обявяването на извънредното положение през месец март заради пандемията от коронавирус COVID-19. Тогава като част от оперативното управление на Българска федерация по баскетбол фирмата започна да търси алтернативен вариант за телевизионно присъствие на българския баскетбол. Като следствие беше организирано първото официално електронно първенство с български отбори. Българската модификация на NBA2K20 беше разработена от дизайнера Виктор Владов, а коментатор на продукта беше ютубъра Генчо Пеев, познат също като Пилетино. Със същия екип компанията работи и по новия си проект WINBET е-футбол лига 2020.

 

„Резултатите, които WINBET е-футбол лига 2020 постига, са напълно очаквани. На практика електронният футбол е еквивалентен заместител на реалния като телевизионен продукт. Хората искат забавление, а електронният футбол им го осигурява, при това в доста по-завършена форма. При нас стадионите са пълни, агитките подкрепят безрезервно своите отбори и съдиите винаги отсъждат обективно. Хората търсят съпреживяване и го получават през представянето на геймърите, които управляват любимия им тим. От изключително значение е и с какви партньори развиваш продукта. В лицето на генералния спонсор WINBET и медийния партньор Sportal ние намерихме съмишленици, които също вложиха усилия в развитието на електронното първенство по футбол”, каза още д-р Кирков